Post by tispaduppzazong on Feb 5, 2022 2:49:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evil Nun: Horror at School ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evil Nun: Horror at School IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser generator poeng ▞▞▞
▞▞▞ Evil Nun: Horror at School 2022 version ▞▞▞
Jeg har samlet alle maskebildene Men da jeg åpnet spillet så jeg Det er ingen maske i bunkeren
You wake up inside an abandoned school and you have to figure out how to get out. ... Evil Nun is a horror game in which you will have to escape from Sister
Det er et veldig underholdende, ganske skummelt, men et morsomt spill. Oppdateringen er veldig bra. Grunnen til 4 stjerner er at nonne noen dører alltid blir blokkert.
Jeg mislikte dette spillet fordi dette spillet var for vanskelig, og det har mange annonser. Når jeg skal vinne, kommer reklamen, spøkelsen dreper meg. Dette var et cheeper spill
Dårlig
Det er et veldig skrekkspill😱😱
Det er skummelt
Dette er en jukse du ikke kan få daglige belønninger selv, og myntene vil aldri gå opp.
Evil Nun: Horror at School Arkadne igre uvad
Dette spillet er veldig bra. Jeg elsker dette spillet, men i dette spillet er det veldig lyd, men jeg elsker kapitlene i dette spillet og dette spillet.
Jeg liker dette spillet..... Takk, superkul grafikk, bare trenger er skygge... Prøv å legge til i neste oppdatering, sverger på at escape er et langt spill i ekstrem mod, det tar litt over 2 timer (hvis den spilleren begynte , jeg mener han/hun spilte første gang) og vær så snill å gjøre denne rateboksen større at vi gir en god vurdering til spillet ditt... Ingen feil og ingen etterslep bare jevnt spill... Takk...
JEG ELSKET DETTE SPILLET!!! MEN nylig installerte jeg den på nytt, og den fortsatte å KRASHING konstant, vær så snill å fikse dette!
Android-Applikasjon Evil Nun: Horror at School Utviklet Av Keplerians Horror Games Er Oppført Under Kategori Spillehall.
Hvis vi spiller i spøkelsesmodus om 5 sekunder, får vi annonse. Ok, jeg spiller ikke i spøkelsesmodus, så i hver modus får vi annonse på minst 5 minutter. Hvis jeg ikke spiller i spøkelsesmodus, hvordan skal jeg øve så bare 1 stjerne
Jeg liker dette spillet veldig godt, men det som setter meg i gang er feilen i spillet når jeg velger en spillmodus det laster inn og deretter introduksjonen, men når jeg hopper over introduksjonen blir jeg kastet ut, vennligst fiks at jeg fortsatt vil gi spillet 5 stjerner vurdering, men vær så snill å fikse feilen
Dette spillet er fantastisk. . Men litt mer skummelt 😱😱 .. Men jeg liker dette spillet ❤fint spill 💓
Beste skrekkspillet jeg noen gang har sett. Jeg finner sjelden noen spill som dette spillet. Jeg er veldig fornøyd med dette spillet. Lykke til.
Horror Clown App Last ned for ...
Varier morsomt spill, jeg skulle ønske at du kunne dra rundt når du nonner ut nonnene. det er noen forsinkelser i spillet som makeup-skinnet hun har to briller i ansiktet og hun har fortsatt det rare smilet og det ser ikke bra ut og det gylne korset gir ikke mange mynter annet enn at det er et bra spill jeg håper vi får flere måter å kle nonnen på, og jeg synes det ville vært kult om vi kaldt kledde opp den langry nonnen og oss selv som hatt og hår, kluter 😊😀😉😎😯😏
Dette er mitt beste skrekkspill på mobil Jeg elsker spillhistoriens grafikktilpasning og puslespill det beste jeg liker med dette spillet er leaderboard-systemet 👌. Jeg vil gjerne se oppdateringene komme i dette spillet hvert år én oppdatering. Takk for å lage det beste skrekkspillet Keplerians Team
Det er et bra spill, men vi må ha en lagringsknapp Når jeg spiller spillet ser jeg på YouTube, men når jeg kommer tilbake til spillet ble det startet på nytt, så jeg spiller ikke spillet
litt skumelt menn artig
Evil Nun: Horror at School Arcade maa
Det er et problem jeg sletter dette spillet, så legger jeg til dette spillet for å spille det, men jeg kan ikke se den nye oppdateringen jeg er forvirret 🤨🤨 og jeg kan ikke engang spille den nye oppdateringen 😟☹☹
Dette spillet er litt skummelt, men det er så gøy å spille
Jeg elsket spillet og var veldig spent på å fullføre masken til jeg fant ut at TRAMPOLINEN MIN IKKE GÅR. Jeg har sett alle videoene på nettet om hvordan jeg bryter den. MIN TRAMPOLINMÅLER VISER IKKE NUMMER. Jeg har lastet ned appen på nytt for å prøve å fikse problemet, men det hjalp ikke. Spillutviklerne må fikse dette problemet. Denne feilen hindrer meg i å fullføre masken. Jeg vil slette appen for godt hvis dette ikke blir bedre.
Dette er et så bra spill. Det er mange ting å gjøre. Det eneste problemet jeg har er at det er en annonse hvert 2. minutt. Det gjør det litt vanskelig å spille. Hvis det var færre annonser, ville jeg gitt det 5 stjerner.
Jeg ga 3 av et par grunner. Spillet er bra, men det er ikke mulig å spare noe selv i spillkjøp når du bytter til en ny telefon. Jeg kjøpte nettopp mynter med 620, så forsvant de alle da jeg måtte laste ned spillet til den nye telefonen min. Kjøpet for ingen annonser ble overført greit, men myntkjøpet mitt gjorde det ikke. Super opprørende fordi jeg bare hadde noen få dollar igjen å bruke på spilling. Dette er lykke til å finne veien ut på ditt eget.no-mål, ingen kart som viser hvor du har vært. Ellers gøy
Virkelig kjedelig spill og uten ledetråder
Zombie Sister Nun Kostyme. Før 399. NÅ 299 kr ... Cruella Zombie Evil Madam Kostyme ... High School Horror Zombie Headmaster. Før 499. NÅ 399 kr
Spillet er veldig underholdende og skummelt til tider, men det kan også være veldig forvirrende for nye spillere siden opplæringen ikke er veldig nyttig fordi den viser deg de mest grunnleggende tingene som alle vet (gjør opplæringen til nytte) også er det noen elementer i spillet som egentlig ikke har en hensikt siden du ikke finner en bruk med. Totalt sett er spillet en 8,5/10, på grunn av alle ubrukelige gjenstander og ubrukelig opplæring, men spillet anbefales sterkt.
Spilte det før, men etter oppdateringen la jeg merke til problemer. Vanskelighetsskjermen endres ikke når jeg trykker på problemer, noen av alternativknappene reagerer ikke, spillet lar meg ikke gå forbi tavledelen og på vanskelighetsskjermen står det at jeg har 99999 mynter.
Liste over amerikanske jule-TV-episoder - Encyklopedi.
Ganske skummelt men det er mer GØY
Bare gutta jeg er her for å gi dere et tips om en maske for å lade opp hvor er masken? Hvis skuffene ikke åpner, prøv å finne på boken våpenbok!! Snu siden vend siden det er første tannkjøtt pistol andre par joggesko tredje eksplosive dukke og hvis du fullførte alle masken hvis gral er i bunkeren fjerde masken! Jeg har gitt 1 stjerne fordi dette spillet er fullt av juks! Jeg liker at bare ansiktet er skummelt å se og stemmen er også skummelt for nonne 😁👍
Evil Nun: Horror at School آرکید ycq
Evil Nun: Horror at School Žaid. automat. kljx
Mighty Party משחק תפקידים dzy
På den siste flukten var Epic escape veldig hyggelig
Last Ned Evil Nun: Horror at School - Siste Versjon 1.8.1 For Android Av Keplerians Horror Games - Løp fra den onde nonne og flykt fra
Jeg fikk 5 stjerner fordi er ny oppdatering og ny escaoe som slutter mange steder vil utforske det og noen ganger har ond nonne et kostyme og har et kjæledyr en krokodille og mange puslespill
det er problemer med å prøve å spille det, men det fungerer ikke
det er det beste spillet jeg noen gang har spilt, du burde prøve det også. Det er ikke så skummelt, men noen ganger gir det meg gruene når du ikke er klar til å spille det, bare spill et annet spill som er skummelt som bestemor, men bestemor er ikke så skummelt, det er litt skummelt Jeg vet ikke hvorfor bestemor kalles bestemor fordi bestemor ikke er det er ikke skummelt i det hele tatt!!!!!!!!
Jeg liker virkelig dette spillet, men det urolige ved alt som går gjennom gulvet, vil karakteren ikke bevege seg. Jeg gjorde også at jeg ikke kan lagre spillet mitt heller. Det er enda mer irriterende
Jeg elsker dette spillet hvis det ikke var så laggy jeg meg en seriøst kom igjen!!!!
Jeg elsker dette spillet første gang jeg spiller dette spillet, det er så skummelt, jeg spiller dette spillet med søsteren min, og uansett liker jeg ❤️ hoppeskrekket.
Evil Nun Horror in the School. ... Horror Hospital 2. ... Slendrina Kjelleren. ... Slasher - The Horror Network. Tilgjengelighet: iOS, Android.
Det er et bra spill, men når jeg går i spøkelsesmodus og deretter går inn i andre vanskeligheter, sier det tilfeldig at det kommer en annonse selv om jeg ikke var i spøkelsesmodus, vær så snill
Rahmat Hausa Novels 2 | AURE KAN AURE - Facebook
Jeg har sett en spiller spille dette, og det ser morsomt ut